Bu Blogda Ara

11 Kasım 2010 Perşembe

oyuncak

hani çocuklara yeni oyuncak alındığı zaman sürekli onunla oynamak ister, elinden hiç bırakmaz, onun için dünyadaki en güzel şeydir o oyuncak.

işte bu blog da benim için yeni bir oyuncak. sürekli acaba bugün ne yazsam diye düşünüyorum. uyumadan önce kafamda yazılar tasarlıyorum, evet evet bunu kesin yazmalıyım diyorum. cümlelerimi hazırlıyorum. sonra beğenmiyorum, kafamdaki hayali silgi ile siliyorum. sonra bir daha yazıyorum, bir daha yazıyorum, bir daha yazıyorum. düşüne düşüne uyuyakalıyorum.

sonra bir bakıyorum sabah olmuş. kahvemi alıyorum, geçiyorum bilgisayarın başına ve yazmaya başlıyorum bir gece önce hazırladığım cici yazılarımı.

ama bir dakika? dün gece bunlar benim kafamdayken çok güzellerdi. ne kadar emindim mükemmel olduklarına. şimdi kelimeleri karşımda görünce hiç de güzel gelmiyorlar bana. bunlar benim cümlelerim olamaz. olmamalı...

üzülüyorum...
oyuncağı ile nasıl oynayacağını bilemeyen bir çocuğum ben.

ama seviyorum oyuncağımı ve o kadar kolay vazgeçmeye niyetim yok.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder