Bu Blogda Ara

24 Kasım 2010 Çarşamba

evlenmek gerek



vardır böyle "evlenmek gerek" anneleri... ve bu annelerin yetiştirdiği evlilik delisi kızlar. hep evlilik hayalleri kurarlar. kendilerine evlenmek için sınır yaşlar belirlerler. 
"28 yaşımda evli olmalıyım"

çok şükür benim annem bu annelerden değil. o öyle olmadığı için ben de mutlaka evlenmeliyim diye düşünen kadınlardan olmadım.
evlilik düşmanı değilim, evlenmek istemiyor da değilim. ama benim için evlilik zorunluluk değil.

bence insan sadece "evlenmek" istemez, istememeli,  insan "biriyle" evlenmek ister. gelinlikli fotoğrafların hayalinde boş bir yüz değildir evlilik. biri gelsin orayı doldursun da kim olduğu önemli değil diye düşünülmez. böyle bir şey değil benim için evlilik.

eğer ki günün birinde "doğru" insanla tanışacak kadar şanslıysanız ne mutlu size. o zaman başlayın evlilik hayalleri kurmaya, gelinlik modelleri seçmeye, çocuklarınıza isim düşünmeye. olur da o insan ile karşılaşma şansınız olmazsa da anlamsız evlilikler yapmayın olur mu? mutlu olmanın başka yollarını arayın, bırakın arkanızdan "evde kalmış" desinler.

unutmayın önemli olan gelinlik giymek değil, o gelinliği üstünüzden kimin çıkaracağı ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder